برنامه «فوق العاده» از شنبه در ساعت 23:30 با بخش های مختلف ومتنوع از شبکه کودک پخش خواهد شد.

محمود سلامیان، تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص برنامه جدید خود و جزئیات آن گفت: مجموعه «فوق العاده» اولین برنامه زنده گروه نوجوان شبکه کودک و نوجوان با مشارکت گروه تولیدات ویژه این شبکه است که از شنبه آینده 26 تیر، هر شب از ساعت 23:30 به روی آنتن خواهد رفت.

وی  بخش های مختلف این برنامه را نام برد و بیان کرد: «فوق العاده»، شب نشینی رسانه ای شبکه کودک و نوجوان در شب های تابستان است که با حضور دو مجری جوان (رامتین چیت سازان و فرشید رشید) پخش خواهد شد. 

این تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی اظهار داشت: این برنامه قالبی ترکیبی دارد و با توجه به محتوا و فضای طراحی شده، آیتم های مختلفی از جمله مهمانان ویژه، نماهنگ های متنوع، مسابقه پیامکی، ایرانگردی، چه خبر از کجا، گزارش های یهویی،گزارش از پشت صحنه برنامه های درحال تولید شبکه کودک و نوجوان، رادیو تصویری زنده، مجری شو، روایت گوشه هایی از زندگی رهبر معظم انقلاب، ارتباط با مراکز استانی، بخش هایی از حضور کودکان و نوجوانان در حرم مطهر رضوی و غیره خواهد داشت.

سلامیان در پایان گفت: محور اصلی برنامه گپ و گفت با مهمانان مختلف شناخته شده با همراهی نوجوانان فعال در حوزه های کاری مرتبط با چهره های دعوت شده است. هر کدام از بخش های این مجموعه دارای یک مجری خواهد بود و از این طریق شبکه کودک و نوجوان درصدد استفاده از توانایی های نوجوانان و جوانان علاقه مند در عرصه اجرای تلویزیونی خواهد بود.

 گفتنی است، مجموعه «فوق العاده» هر شب تا پایان فصل تابستان از ساعت 23:30 بطور زنده از شبکه کودک و نوجوان به تهیه کنندگی محمود سلامیان به روی آنتن خواهد رفت.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۴ تير ۱۳۹۵
برنامه ی عمو پورنگ بهترین برنامه ی کودک است والسلام
آخرین اخبار