قزوین؛

شناسایی 400 واحد تولیدی راکد استان

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت از شناسایی 400 واحد تولیدی راکد و غیر فعال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ پر زحمت امروز به خبرنگاران گفت: مشکل اصلی این واحدهای تولیدی، صنعتی کمبود نقدینگی است .

شناسایی 400 واحد تولیدی راکد استان

پر زحمت همچنین از پرداخت تسهیلات به این واحد های تولیدی خبر داد و گفت : واحد های  کوچک زیر 50 نفریک میلیارد تومان تسهیلات و واحد های متوسط زیر 100 نفر دومیلیارد تومان با سود 18 درصد پرداخت می شود.

 رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان همچنین با اشاره به ثبت نام یک هزار و 450 نفر در سایت بهین یاب گفت:  از این تعداد 550 طرح در ارتباط با جهاد کشاورزی ، 800 طرح مربوط به صنایع و طرح های در حال تولید و 100 طرح هم در زمینه های مختلف است .

وی با بیان اینکه در ارئه ی این تسهیلات دولت معوقات بانکی , چک برگشتی ,بیمه ی تامین اجتماعی و امور مالیاتی را در بخش نامه ی جدید لغو کرده است گفت : 22 بانک برای ارائه ی تسهیلات با ما همکاری می کنند که بیش از 90 در صد بانکهای دولتی هستند .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت  همچنین  از راه اندازی  دو طرح ملی به نام های مس طارم با ذخیر 20 میلیون تن و  یک واحد  صنعتی  با ظرفیت تولید یک هزار دستگاه ماشین لباسشویی  تا سه ماه آینده  خبرداد .

بگفته پرزحمت با  با اجرا و راه اندازی این دو طرح  670 فرصت شغلی  جدید  در استان ایجاد می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شناسایی ، واحد ، تولید ، راکد ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار