وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران حامیان منافقان را کشور محارب تلقی کند .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، امام جمعه موقت تهران دیشب در مراسم سالگرد شهید روح الله سلطانی معاون عملیات لشگر 25 کربلا مازندران و سرداران و یادواه 1043 شهید آمل گفت: وزارت امورخارجه باید اعلام کند هر کشوری از منافقان حمایت کند و پایگاهی به آنان دهد کشور محارب با جمهوری اسلامی تلقی می شود.

آیت الله خاتمی افزود : ایران اسلامی در برابر همه دنیای کفر ایستاده است و به فضل خداوند متعال آنان را شکست می دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شش کودتا علیه مردم تدارک دیدند که به لطف الهی تمام این کودتاها خنثی شده است.

وی افزود: دشمنان در 37 سال انقلاب هر کاری خواستند انجام دادند و اگر توان دخالت نظامی داشتند این کار را انجام میدادند اما نتوانستند و نخواهند توانست در این عرصه گام بردارند.

امام جمعه موقت تهران گفت: فتنه سال 88 کودتای مخملی بود که تدبیر و هوشیاری ولایت و همراهی مردم با ولایت زمینه ساز خنثی آن شده است که مردم ما در نهم دی به صحنه آمده و کودتای مخملی را ناکام گذاشتند.

آیت الله خاتمی افزود: امروز زمزمه ما نمی توانیم زمزمه منافقانه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه صهیونیست پشت صحنه اداره دولت عربستان است گفت: از بی دین های عربستانی که در جایگاه حکومت هستند بیش از این انتظاری نمی رود .

آیت الله سید احمد خاتمی، افزود: دولت عربستان در جنگ 33 روزه لبنان صهیونیست ها را تحریک کرد و در جنگ های غزه باز هم پادرمیانی داشته و از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کردند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ایران تمام تعهدات خود در برجام همانند اراک، فردو و نطنز را عمل کرده است، افزود: عمل به تعهدات‌مان در برجام به‌گونه‌ای بوده که اوباما و کری هم به آن اعتراف کردند.

آیت الله خاتمی با تأکید براینکه آمریکایی‌ها به تعهدات خود در برجام عمل نکردند افزود: چرا اتحادیه اروپا همانند عبد ذلیل نظاره‌گر اقدامات آمریکا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.