طرح‌های گردشگری برای جذب توریسم و اشتغالزایی در روستاهای مازندران افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرماندار ویژه آمل در افتتاحیه 13 پروژه بخش امام‌زاده عبدالله(ع) آمل گفت: برای اجرای این پروژه‌های بخش امام‌زاده عبدالله(ع) 7 میلیارد و 51 میلیون ریال هزینه شده تا به بهره‌برداری رسید.

منفرد با بیان اینکه در جهت توسعه روستاها سه ضلع نهادهای شورا، دولت و مردم نقش اساسی دارند، افزود: توسعه بدون نقش آفرینی مردم امکان پذیر نیست و نقش مردم بسیار حایز اهمیت است به گونه‌ای که شوراها به طور مستقیم و غیرمستقیم نقش توسعه روستاها را دارند.

وی گفت: روستاها می‌تواند قطب گردشگری باشد و سازه‌های چوبی آن جهت جذب گردشگران ‌شود بنابراین لزومی برساخت ساختمان نوپا نیست.

فرماندار ویژه آمل با تاکید براینکه به منظور تحقق توسعه به دنبال شناسایی ظرفیت‌های روستایی برای جذب توریست هستیم افزود:تدوین سند توسعه را از روستاها شروع و برای هر روستایی حداقل یک پروژه تعریف می شود و تاثیر اشتغالزایی آن مشاهده می‌شود.

منفرد از وجود بیش از 350 روستا در این شهرستان خبر داد و گفت: با ایجاد یک طرح در یک روستا با 5 اشتغال، موجب افزایش اشتغال‌زایی می‌شود با توجه به جامع بیکاری ما ازفارغ‌التحصیلان می‌توان با ایجاد یک طرح در یک روستا هم کارآفرینی و هم اشتغال را در بین جوانان شتاب ببخشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.