یک دوره مسابقات جودو به یاد ۹۸۰ تن از شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شهرستان ساری در سالن فجر سپاه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، مسئول هیئت جودو بسیج شهرستان ساری٬ در حاشیه برگزاری این مسابقات که امروز در سالن ورزشی فجر سپاه شهرستان ساری برگزار شد ٬ با بیان اینکه این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۹۸۰ تن از شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم عمه سادات برگزار شد گفت : در این دوره از مسابقات بیش از ۴۵ نفر از جودو کاران بسیجی شرکت کردند.

سید حسین هاشمی افزود: در این دوره از مسابقات جودو کاران بسیجی در دو رده سنی نو نهالان در وزن ۲۶- و نوجوانان در وزن ۴۶- تا ۹۰+ کیلو گرم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه از نفرات برتر این دوره از مسابقات با اهدای حکم قهرمانی و مدال قدردانی شد و جوایز نقدی نفرات اول نیز به زودی اهدا می شود ٬ گفت: نفرات اول در رده نوجوانان به مسابقات استانی که هفته آینده در شهرستان آمل بر گزار می شود دعوت خواهند شد.

این مسئول گفت: جودو کاران نو نهال و نوجوان بسیجی برای تمرین از سالن رایگانی که سپاه شهرستان ساری به مدت یک سال در اختیار آنها قرار داده است٬ استفاده می کنند که موجب جذب بیشتر علاقمندان به این رشته ورزشی در این رده های سنی شده است.
 
 
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.