مسول روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت : امسال 13هزار و521 دانش آموز زنجانی برای کنکور سراسری سال ۹۵ رقابت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ سپهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برگزاری آزمون سراسری سال 95افزود : دانش آموزان در پنج رشته علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم هنر و زبان برای ورود به دانشگاه و مراکز آموزش عالی به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد :صبح پنجشنبه داوطلبین گروه علوم ریاضی و علوم انسانی ،بعداز ظهر پنجشنبه داوطلبین گروه هنر ،صبح جمعه داوطلبین گروه علوم تجربی و بعداز ظهر جمعه داوطلبین گروه زبان برای ورود به یک عرصه ی جدید به رقابت علمی پرداختند .

سپهری اعلام کرد :علوم تجربی بیشترین تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری را به خود اختصاص داده است.

مسول روابط عمومی دانشگاه زنجان خاطر نشان کرد : در استان زنجان ۵۸ درصد از شرکت کنندگان در کنکور سراسری را دختران و ۴۲ درصد را پسران تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر کنکور تمام تمهیدات امنیتی پیش بینی شده است، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون کنکور به خوبی در استان برگزار شده و مشکلی پیش نیامده است.

سپهری تأکید کرد : تمامی تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در استان زنجان فراهم شده است و عوامل اجرایی و برگزار کننده کنکور تلاش می کنند این آزمون در سلامت کامل برگزار شود.

گفتنی است بعداز ظهر امروز هزارو 494داوطلب گروه زبان های خارجه در آزمون سراسری شرکت می کنند .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.