رشت؛

نقشه دشمنان برای از بین بردن عفت در جامعه

امام جمعه موقت رشت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: دشمنان می خواهند عفت را از جامعه اسلامی بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل پوررضا  با بیان اینکه دشمنان می خواهند غیرت و عفت را از خانواده ها بگیرند گفت: وقتی این مولفه ها تضعیف و کم رنگ شود، نهاد خانواده آرامش نخواهد داشت.

وی با اشاره به سالروز حمله رضاخان به مسجد گوهرشاد و نیز هفته حجاب و عفاف افزود: دشمنان از طریق ابزار رسانه و شبکه های ماهواره ای، قصد دارند بین نسل قدیم و جدید تفرقه ایجاد کنند اما جوانان ما باید هوشیار باشند.

خطیب جمعه رشت تصریح کرد: بی عفتی زمینه مشکلات اجتماعی بسیاری را بوجود می آورد از این رو، همگان باید مراقب توطئه های دشمنان باشند.

وی در ادامه سخنان خود به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره و بیان کرد: شورای نگهبان از ارکان اساسی نظام اسلامی است که کار تفسیر قانون اساسی و دفاع از حقوق مردم در چارچوب قانون را بر عهده دارد.

امام جمعه موقت رشت سالروز پذیرش قطعنامعه 598 در 27 تیرماه سال 1367 را از دیگر مناسبت های هفته پیش رو ذکر و اضافه کرد: در حالیکه صاحبان زور، تصمیم های خطرناکی برای نظام اسلامی ایران گرفته بودند، امام راحل با تدبیر مثال زدنی و پذیرش قطعنامه، نقشه های دشمن را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پوررضا با اشاره به وجود جو آرام در گیلان، از همگان خواست مراقب باشند که آرامش استان بر هم نخورد و در این فضا، برای توسعه و تعالی گیلان بکوشند.

انتهای پیام/f
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.