ضرغامی با انتشار تصویری از شیطنت نوه نو پای خود در صفحه اینستاگرامش گفت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری از شیرین کاری امروز نوه خود متنی درباره مالکیت شخصی منتشر کرد.

ضرغامی

ضرغامی در این پست نوشت: مالکیت شخصی!گوشی همراه مرتضی گم شد،مدتی دنبالش گشتیم . او به شدت نگران اطلاعات ذخیره شده به ویژه عکس های خانوادگی در آن بود.چندین بار به طور کامل منزل را زیرورو کردیم ولی نتیجه ای نگرفتیم .به طور کاملا اتفاقی ،گوشی،در محلی دور از چشم آدم ها،در پشت اسباب و اثاثیه پیدا شد. 
همراه تعدادی اسباب بازی! معلوم شد که این آقا سید مهدی تازه راه افتاده ! برای خودش محل مناسبی تدارک دیده و از هرچه خوشش می آید،دور از چشم دیگران در آنجا مخفی می کند!راستش این مدل را تجربه نکرده بودم!در قیافه اش،شیطنت و شرمندگی دیده می شود.خوشحالیم که لااقل گوشی پیدا شد.توصیه میکنم اطلاعات محرمانه و تصاویر شخصی را در گوشی همراه آرشیو نکنید.

***پی نوشت***.مالکیت شخصی امری فطری است. به همین دلیل نظریه های سوسیالیستی درصحنه مدیریت جامعه شکست خورد.مهم آن است که حدود و ثغور مالکیت آدم ها ،در کجا و چگونه تعیین می شود؟
در تجربه ی بالا،کودک هر چیزی را که به آن علاقه مند است متعلق به خود می داند ،تا حدی که آن را پنهان می کند تا دیگران به آن دست اندازی نکنند!ولی در سطح جامعه،قانون،وجدان شخصی،دینداری و روشنگری رسانه های متعهد ،می تواند ضامن اجرای مرزهای مالکیت شخصی افراد باشد.در تقویت اصول فوق بکوشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.