اسکای نیوز: شرایط آنکارا وخیم است/ هنوز میزان موفقیت کودتا مشخص نیست

شبکه اسکای نیوز عربی با پخش تصاویری مستقیم از آنکارا اعلام کرد، بخشی از بدنه ارتش ترکیه علیه دولت کودتا کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اسکای نیوز عربی با پخش تصاویری مستقیم از آنکارا اعلام کرد، بخشی از بدنه ارتش ترکیه علیه دولت بینالی ییلدریم در ترکیه کودتا کردند.

مهران عیسی خبرنگار اسکای نیوز عربی در استانبول در گزارش مستقیم اعلام کرد، بخشی از بدنه ارتش کودتا کرده است، افسران وابسته به کودتاچیان از داخل مقر ستاد مشترک ارتش در آنکارا تیراندازی می کنند، حتی به نظر می رسد این افسران ستاد مشترک ارتش را به دست گرفته باشند، جنگنده ها در آسمان منطقه به پرواز در آمده اند، در استانبول نیز نیروهای ژاندارم پل روی تنگه بسفر و پل فاتح را مسدود کردند اما گفته می شود پلیس تحرکاتی را علیه این نیروها آغاز کرده است، گفته می شود کودتا، تلاش  نیروهای هوادار فتح الله گولن است.

 برکات گار، یکی از اعضای حزب دموکراتیک خلق  اظهار داشت، بیشترین تحرکات در آنکارا در نزدیک ستاد مشترک ارتش و پارلمان است. این تحرکات تنها در آنکارا نیست بلکه در استانبول و برخی شهرهای دیگر نیز تحرکاتی آغاز شده است اما شرایط در آنکارا بدتر است.

برکات گار ادامه داد:« اینکه کودتایی آغاز شده است خبر درستی است، نیروهای کودتا کننده هم کنترل مراکزی را به دست گرفته اند اما اینکه تا چه حد موفق بوده اند هنوز خبر دقیقی در دست نیست.»

انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، ترکیه ، کودتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۸ ۲۶ تير ۱۳۹۵
مهم نیست که چقدر موفق بوده . اما ادامه پیدا میکنه . کاری که اسراییل میخاسته تا مثلا 2سال دیگه انجام بشه میخاد ضرب العجلی انجام بده . ترکیه داره تغییر کاربری میده .جای سوریه رو برای داعش یا گروه تروریستی دیگه رو در ترکیه باز میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۲۶ تير ۱۳۹۵
این کودتا کاملا به ضرر کشور ماست..رهبر کودتاچیان دست نشانده آمریکا و ضد شیعه است
آخرین اخبار