جشن زیر سایه خورشید با 60 ویژه برنامه به مناسبت دهه کرامت با محوریت مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه در استان هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، دبیر ستاد جشن های مردمی زیر سایه خورشید استان هرمزگان گفت: جشن های زیر سایه خورشید برای ششمین سال متوالی با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع ) در شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد.
حبیب بهادری افزود: برنامه های جشن زیر سایه خورشید در میناب، بشاگرد، جاسک، سیریک و رودان بدون حضور خادمان برگزار می شود.
وی گفت: برنامه ریزی برای فراهم سازی زمینه اعزام افراد نیازمند به زیارت حرم رضوی یکی از برنامه های امسال ستاد جشن های مردمی زیر سایه خورشید است.
دبیر ستاد جشن های مردمی زیر سایه خورشید استان هرمزگان گفت: حضور در زایشگاه ها و گفتن اذان و اقامه در گوش نوزادان تازه متولد شده و حضور در منازل زائرین تازه مشرف شده به مشهد مقدس، از شاخص ترین برنامه های حضور خدام در استان ست.
بهادری سرکشی و دلجویی خادمین از ایتام و شرکت آنان در محافل قرآنی روستاهای «کشپیری»(حدفاصل شهرستان میناب و بشاگرد) و دهستان شهید مردان شهرستان سیریک که با حضور قاریان برجسته بین المللی را از دیگر برنامه ها برشمرد.
وی افزود: شرکت در جشن های مردمی، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، عیادت بیماران و شرکت در آیین بزرگداشت امامزادگان در امامزاده سید مظفر(ع ) بندرعباس بخش دیگری از برنامه های این جشن ا ست.
١٧ تا ٢٤ مرداد به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.