استاندار اردبیل گفت: زیرساخت‌های برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در مراسم اختتامیه جشنواره اسب در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی برای میزبانی مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی دارد و با رایزنی‌های انجام‌شده بین وزارت ورزش و مسئولان استانی، اردبیل هرماه میزبان یک مسابقه ورزشی در سطح ملی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی در سطح ملی در استان اردبیل انجام‌شده است، افزود: انتظار می‌رود در آینده مسابقات ملی و بین‌المللی در اردبیل برگزار شود که در این زمینه تمهیدات اساسی توسط مسئولان مربوطه انجام‌شده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: یکی از راهکار توسعه بخش گردشگری، راه‌اندازی رشته‌های ورزشی هیجان‌آور و بانشاط است که نیاز است در این زمینه مسئولان مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم در فصل تابستان با توسعه ورزش‌های هیجانی آمار گردشگران داخلی و خارجی در منطقه را ارتقا دهیم.

خدابخش بابیان اینکه از اولین جشنواره اسب با استقبال پرشکوه گردشگران داخلی، خارجی و اقشار مختلف مردم اردبیل در ورزشگاه علی دایی اردبیل برگزار شد، افزود: برگزاری این جشنواره‌ها باید مختص روزها و ماه‌های خاص نباشد بلکه به‌طور متداوم در اردبیل برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: استان اردبیل همیشه مهد قهرمانان نام‌آور ورزشی همچون علی دایی و حسین رضازاده بوده است و هم‌اکنون این استان در ورزش کشتی فرنگی و دیگر رشته‌ها به افتخارات زیادی دست‌یافته و با فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی روزبه‌روز بر افتخارات اردبیل در سطح ملی و بین‌المللی افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.