معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت : قرار است شمار دارالقرآن ها تا سه سال آینده به 1440 باب برسد به طوری که در هر شهر 2 دارالقرآن فعالیت داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاارن جوان از مشهد حمیدرضا کفاش همزمان با سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان برگزیده کشور در مشهد افزود : بر اساس توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار با قاریان برجسته در ماه مبارک رمضان، از مهر امسال جلسات استماع قرآن و کرسی های تلاوت در اغلب مدارس کشور و دارالقرآن ها به صورت منظم راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه آماده سازی محتوا در حوزه دارالقرآن، نماز و عترت و تهیه 61 عنوان کتاب و بسته آموزشی از دیگر برنامه های این حوزه برای سال آینده تحصیلی است، گفت : توسعه جشن های شکوفایی به جشنهای باعظمت منطقه ای و استانی با هدف آموزش و توسعه آشنایی با احکام و مرجعیت از برنامه های دیگر آموزش و پرورش است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مرحله نهایی اولین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان شهریورماه در مشهد برگزار می شود، گفت : پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان کشور که بعد از برپایی چهار دوره متوقف شده بود، زمستان امسال برگزار می شود.

کفاش افزود : اگر امروز افرادی از معارف قرآنی کم بهره یا دورند و یا در برابر آن موضع می گیرند به دلیل آن است که نتوانسته ایم معارف قرآن و راز و رمزهای معارف اسلامی را به زیبایی برای آنها بازگو کنیم.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار