مدیر آموزش و پرورش بویراحمد بر ضرورت توجه نسبت به حل مشکل فضای آموزشی حاشیه شهر یاسوج در سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سیدعلی‌اکبر هاشمی با اشاره به نزدیک بودن سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سفر می‌تواند برکات زیادی برای استان به خصوص در حوزه آموزش و پرورش داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اظهار کرد: با سفر هیات دولت به استان می‌توانیم بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را با مسؤولان ارشد اجرایی کشور به خصوص با وزیر آموزش و پرورش در میان بگذاریم.

وی مشکل بزرگ کنونی را در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به عنوان مرکز استان در دو موضوع دانست و گفت: یکی از بزرگترین مشکلات ما در آموزش و پرورش این شهرستان کمبود فضای آموزشی در برخی از مناطق به خصوص در مناطق اقماری و حاشیه‌ای در شهر یاسوج است.

این مسؤول از ناموفق بودن برخی از تصمیمات در این زمینه خبر داد و گفت: در چند روز اخیر جلسه شورای آموزش و پرورش استان را با یک دستور کار ویژه در این زمینه داشتیم که نتیجه‌ای حاصل نشد.

هاشمی بیان کرد: در آن نشست، شورای اسلامی و شهردار مادوان از مناطق اقماری شهر یاسوج نتوانستند در خصوص تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت فضای آموزشی در منطقه مادوان کمکی به آموزش و پرورش کنند.

مدیر آموزش و پرورش مرکز استان تصریح کرد: این در حالی بود که هم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و هم نوسازی مدارس و البته آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد قول همکاری و تأمین اعتبارات موردنیاز برای ساخت آموزشگاه در این منطقه را داده بودند.

وی علاوه بر فضای آموزشی یکی دیگر از مشکلات را در خصوص تجهیزات دانست و گفت: چند سالی هست که در خصوص تجهیزات کمک چندانی به آموزش و پرورش نشده که به دلیل مشکلات حوزه اعتبارات بوده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: در زمینه تجهیز مدارس به میز و نیمکت و همچنین برخی اقلام دیگر آموزشی و همچنین تجهیز خوابگاه‌های مدارس شبانه‌روزی نیاز به کمک و مساعدت دولت در سفر به استان داریم

انتهای پیام /ف

برچسب ها: بحران ، آموزش ، هیات دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.