نيازمندي خانواده های مشمول طرح محسنین خراسان شمالی ، بيش از ۵۹ ميليارد ريال برآورد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیرکل کميته امداد استان گفت: این خانواده ها در بحث مسکن و ساختمان به 168 مورد تعمير، 170 مورد ودیعه مسکن و 126 مورد احداث واحدهای مسکونی نیازمند هستند

عباس اهرابی در خصوص لوازم منزل خانواده های طرح محسنین این استان نيز افزود: 174 دستگاه يخچال، 258 دستگاه اجاق گاز، 268 تخته فرش و 231 دستگاه تلويزيون از ديگر نيازمندي هاي اين گروه هدف است.

وی گفت: متاسفانه از مجموع فرزندان غیر یتیم تحت حمایت این طرح بیش از 402 نفر آنها مبتلا به بیماری خاص هستند که برای تامین هزینه های درمان این کودکان نیازمند ورود جدی خیران هستیم.

اهرابی میزان اعتبار مورد نیاز برای درمان این بیماران را حدود 11 میلیارد ریال اعلام وتصریح کرد: 317 نفر از این بیماران کودکان روستایی هستند که به رغم خدمات کمیته امداد در وضعیت نامطلوب درمانی و معیشتی قرار دارند.

مديرکل کميته امداد استان گفت: هم اکنون چهار هزار و 76 فرزند غیر یتیم نیازمند در قالب طرح محسنین تحت حمايت اين نهاد قرار دارند که یک هزار و 888 نفر آنها حامی ندارند.

وی تعداد حاميان اين استان در طرح محسنین را چهار هزار و290 نفر ذکر کرد و افزود: دو هزار و88 نفر از این افراد توسط این خیران حمایت می شوند.

اهرابی در خصوص نيازمندي دانش آموزان تحت حمايت نيز گفت: هم اکنون 7 هزار و500 دانش آموز تحت حمايت اين نهاد قرار دارند که براي ارایه خدمات تحصيلی به آنها بیش از دو میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.