سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت در کرمانشاه راه اندازی شد

سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، راه اندازی شد.

سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت در کرمانشاه راه اندازی شد
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، راه اندازی شد.

استاندار کرمانشاه روز شنبه در آیین آغاز به کار این سامانه اظهار کرد: این سامانه از 24 ساعت قبل تا 24 ساعت بعد از سفر دکتر روحانی به استان کرمانشاه فعالیت خواهد داشت.

اسدالله رازانی اظهار کرد: در جامعه 80 میلیونی ایران که امکان دیدار چهره به چهره همگان با رئیس جمهوری میسر نیست، راه اندازی چنین سامانه ای می تواند ابتکاری ارزشمند و پل ارتباطی دولت و ملت باشد.

وی افزود: در این سامانه یک هزار و 500 تن که 6 هزار نفر ساعت آموزش دیده اند در سه نوبت از طریق شماره تلفن 111 آماده دریافت درخواست ها و دیدگاه های مردم هستند.

رازانی از کارکنان این مرکز خواست تا در وارد کردن اطلاعات شهروندان، نهایت دقت را داشته باشند و امانتداری را رعایت کنند زیرا آنها مانند زبان گویای مردم در ارتباط با رئیس جمهوری عمل می کنند.

لازم به ذکر است؛ برنامه های رئیس جمهور و هیات دولت در بیست ونهمین سفر استانی به کرمانشاه، دیدار با مردم، افتتاح طرح ها، شرکت در شورای اداری، نشست با نخبگان، علما و ایثارگران، نشست با سرمایه گذاران و مصاحبه مطبوعاتی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار