بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا:

پول خیریه زیر پای کودتای ترکیه له شد

لیونل مسی پس از کودتای نظامی در ترکیه، پرواز روز شنبه اش به این کشور را لغو کرد.

پول خیریه زیر پای کودتای ترکیه له شدبه گزارش خبرنگار ورزشی حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میرور بهترین بازیکن جهان قرار بود در مسابقه ای خیریه به همراه ساموئل اتوو، هم تیمی سابقش و در کنار ستارگان دیگری در آنتالیا در مسابقه ای شرکت کنند که با مشکلات زیادی رو به رو شدند.

ساموئل اتوو، اریک آبیدال، کارلوس پویول و دکو در روز جمعه برای انجام این مسابقه که توسط خود اتوو برنامه ریزی شده بود، به ترکیه سفر کردند. تمام مبالغ این بازی قرار بود به موسسه خیریه اتوو  واگذار شود.

علاوه بر مسی و اردوغان، قرار بود نیمار، سوارز، مارادونا، هازارد، توتی، اسین، ژاوی، جی جی اوکوچا، اوبامی یانگ، اینیستا، دمبا با، دروگبا و آردا توران نیز برای شرکت در این مسابقه، به ترکیه سفر کنند.

اتوو که در مصاحبه ای از اردوغان رئیس جمهور این کشور حمایت کرده بود، بیان کرد که:" رئیس جمهور اردوغان و باقی مقامات رسمی ترکیه حمایت زیادی از ما کرده اند و ما قصد کمک به صنعت گردشگری ترکیه را داریم."

بر اساس اطلاعیه باشگاه بارسلونا، لیونل مسی و آندرس اینیستا که قرار بود برای انجام بازی خیریه به آنتالیا سفر کنند، هنوز در اسپانیا هستند و توران، پویول،دکو و آبیدال که از قبل در ترکیه بودند در امنیت کامل به سر می برند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار