ترمز قاچاقچیانی که از خارج از کشور لنت های دسته دوم را وارد و آن را به جای نو میفروختند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توليد لنت ترمزهای تقلبي در يک کارگاه روستايی ،ماموران پليس امنيت عمومی اين فرماندهی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ علی اوسط گرجی پور افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات گسترده پليسی متوجه شدند، فردی به نام"وحيد- و" با اجاره دو باب انبار سوله و دپوی مقادير زيادی لنت ترمز کاميون تاريخ مصرف گذشته، پس از انجام يکی سری اقدامات فنی، لنت های مورد نظر را به شکل لنت ترمز خودروهای سبک تغيير داده و در بازار به فروش می رساند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از اين واحد صنفی موفق شدند، بيش از دو هزار و 800 لنت ترمز تاريخ مصرف گذشته را کشف کنند و اين واحد صنفی را پلمپ کردند.

سرهنگ گرجی پور ادامه داد: در بررسی هاي به عمل آمده مشخص شد اين ميزان کالا به صورت قاچاق از آن سوی مرزها وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت : قاچاق و توليد اجناس بی کيفيت جعلی ضربات مهلکی بر توليدات داخلی کشور وارد خواهد کرد و با روح اقتصاد مقاومتی در تضاد می باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.