تعدادی از حامیان ابقای شهردار گرگان، عصر امروز، بعد از تجمع وارد صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ پس از زمزمه های تغییر شهردار گرگان، امروز تعدادی از حامیان ابقای شهردار با در دست داشتن اعلامیه هایی با مضمون ( من شهروند گرگان هستم و از شهردار گرگان صادقلو حمایت میکنم)  در جلسه علنی شورای شهر حمایت خود را  از شهردار گرگان اعلام کردند.

این جلسه که در آن هشت نفر از اعضای شورا غایب بودند و قانونا حدنصاب کافی برای تشکیل جلسه وجود نداشت، به دلیل حضور مردم با اعلام رییس شورا جلسه علنی آغاز شد.

در ابتدا رییس شورای شهر با استناد به قانون بازنشستگی، خواستار پیگیری ادامه فعالیت شهردار شد و این امر را از وظایف شورا در خصوص پیگیری عدم فعالیت شهردار بازنشسته دانست و به صورت غیرمستقیم از هیاهوی رسانه ای و تبلیغات منفی علیه اعضا مخالف شهردار ابراز گله مندی کرد.

گفتنی است از زمان انتصاب حسین صادقلو به سمت شهرداری گرگان در سال 92 تا کنون همواره روابط بین اعضای شورا و شهرداری گرگان با تنش همراه بوده است و پیش از این نیز شهردار و اعضای شورای شهر گرگان در چند نوبت با یکدیگر کشمکش داشتند که نه تنها به استیضاح و کاهش اختیارات شهردار منجر شد بلکه تا طرح شکایت در مراجع قضایی نیز پیش رفت اما در نهایت به مصالحه منجر شد.


انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
سلام هرکسی بیشتر کار کنه زود حذف میشه