سرپرست هیات ورزش کارگری شهرستان کاشان از برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی آزاد کارگری کشور به میزبانی این هیات در مردادماه 95 خبرداد.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میلاد حیدریان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: برگزاری این مسابقات با صدور مجوز فدراسیون این مسابقات باحضور 400 ورزشکار از 28 استان در شهرستان کاشان برگزارمی‌شود.

وی با تاکید بر وسعت و اهمیت این مسابقات در محل اسکان و میزبانی شایسته برای سفیران ورزش کشور افزود: هیات ورزش کارگری شهرستان تمام تلاش خود را می‌کند تا ورزشکاران خاطره‌ای خوش از برگزاری این مسابقات را در کاشان ثبت‌کنند.

به‌گفته‌وی، فعالیت‌های هیات ورزش کارگری شهرستان کاشان به سال‌های خیلی دور بر

می‌گردد که با انتصاب وی به مسوولیت این هیات از شهریور ماه سال 94 کادر جدیدی را بر اساس تخصص و تجربه با حضور جوانان متخصص و علاقمندی در کنار اساتید و پیشکسوتان عرصه ورزش چیدمان کرده‌است.

سرپرست هیات ورزش کارگری شهرستان کاشان در ادامه فعالیت تمامی رشته های موجود و ثبت شده در فدراسیون کارگری جمهوری اسلامی ایران در شرایط کلی را تاکیدکرد و گفت:

انجمن های علمی تخصصی مربوط به رشته های مختلف از نیم سال دوم سال گذشته بررسی و تشکیل شد.

حیدریان، راه اندازی هفت رشته ورزشی از پایه تا بزرگسالان و دیگر رشته های ورزشی با ایجاد زیرساخت های آن را یادآورشدوگفت: اشاعه فرهنگ ورزش همگانی برای قشر زحمتکش کارگری نیز در تامین سلامت جسم و روح این قشر جامعه از دیگر برنامه‌های هیات ورزش کارگری شهرستان کاشان است.

وی، تلاش برای اجرای برنامه‌های فرهنگی کارگران به موازات ورزش، برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات ورزشی، جشن‌ها، دوره‌های مشاوره خانواده، چاپ و توزیع

بروشورهای آموزشی برای تقویت و شادابی شرایط فکری کارگران را در دستور این هیات تاکیدکرد.

به‌گفته‌وی،راه‌اندازی آکادمی هشت رشته ورزشی بعد از مسابقات کارگری کشوری درراستای شناسایی استعدادهای پنهان و پرورش آن به صورت تخصصی با تربیت ورزشکاران شهرستان کاشان در تیم های ملی کارگری جمهوری اسلامی در آینده نزدیک از دیگر برنامه‌های این هیات است.

سرپرست هیات ورزش کارگری شهرستان کاشان، تلاش برای راه‌اندازی پنج انجمن ورزشی

برگزاری ماهیانه دوره‌های مشاوره خانواده با حمایت‌های همه جانبه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان را خاطرنشان‌کرد و گفت:بهادادن به فعالیت‌های هیات ورزشی و همراهی و حمایت مسوولان از آن تاثیر مستقیم در ایجاد شهری سالم به دور از ناهنجاریهای اجتماعی و مردمی شاد و بدون استرس دارد.

حیدریان در پایان با تقدیر از حمایات فرماندار کاشان و معاونت سیاسی اجتماعی این فرمانداری برای میزبانی مسابقات کشوری هیات کارگری گفت: هیات ورزش کارگری کاشان از تمامی مسوولان استان و شهرستان به‌ویژه آقای شیرانی رییس اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان، اداره ورزش و جوانان کاشان و دیگر مسوولان اداره‌های ذی‌ربط و هیات‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهرستان برای اجرای فعالیت‌های تخصصی علمی ورزشی جامعه کارگران به‌دور از مسائل حاشیه‌ای نهایت قدردانی را دارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار