جلسه اعضای اجرایی طرح ملی حلقه مهربانی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری جلسه اعضای اجرایی طرح ملی حلقه مهربانی با هدف تبیین دستورالعمل اجرای این طرح خبر داد.

مجتبی بازرگان با بیان اینکه احسان ونیکوکاری در شرع مقدس اسلام دارای جایگاهی بسیار والاست گفت: در طرح ملی حلقه مهربانی با اهدای وسایل نیکوکاران و خیرین ،بسیاری از نیازمندان رفع نیاز می شوند.

وی اظهار کرد: در راستای سیاستگذاری وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی در خصوص تأمین نیازهای جامعه هدف ،طرح ملی خیر جمعی حلقه مهربانی شامل اهدای وسایل خانگی مازاد، در دستور کار قرار گرفت.

بازرگان به ویژگی های این طرح اشاره و تصریح کرد این طرح با مشارکت چهار سازمان و اطلاع رسانی صدا وسیما اجرا می شود که یکی از سر فصل های اساسی این طرح و وظایف مهم صداوسیما در این طرح اطلاع رسانی کامل به مردم می باشدکه امیدواریم این طرح بتواند نیازهای بسیاری از نیازمندان را برطرف کند.

هاجر طارمی رئیس امور بیمه ای و آسیب های اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان به توضیح دستورالعمل اجرایی طرح ملی حلقه مهربانی پرداخت.

وی اهداف طرح را ترویج فرهنگ خیر جمعی ،برآورده شدن بخشی از نیاز خانواده های نیازمند با اهدای لوازم خانگی نیکوکاران و خیرین به خانواده های نیازمند ،استفاده مجدد از وسایل بمنظور جلوگیری از اسراف بیان کرد و در ادامه زمان اجرای طرح،نحوه ی ثبت مشخصات اهدا کننده و متقاضی ،وظایف واحدهای هماهنگ کننده ،تعهدات واحد هماهنگ کننده ،مراحل و شیوه ی اجرای مراحل انجام طرح را توضیح داد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.