اپل مپ نرم افزار جدیدی است که به تازگی بهios اضافه شده و با چند ویژگی خاص بعنوان رقیبی برای کوگل مپ شناخته می شود.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با نصب این نرم افزار به آیپد یا آیفون خود براحتی میتوانید به نقشه و موقعیت های گوناگون دسترسی پیدا کنید. اگر داخل ماشین خود سیستم کار پلی دارید با اتصال آیفونتان به سیستم مذکور ،گوگل مپ براحتی فعال شده و موقعیت را برای شما نمایش می دهد.


ویژه آیفونی ها /وقتی  سروکله رقیبی برای گوگل مپ پیدا میشود

کارایی های گوگل مپ:

1- جستجو در اطراف موقعیت مد نظر: شما میتوانید از چند جهت جغرافیایی راه های رسیدن به محل مورد نظر خود را دیده و با حرکت دادن انگشتان خود روی نقشه به چند جهت، آزادی بیشتری را در یافتن مسیر  داشته باشید.

روی نقشه زوم کنید تا تصویر بزرگ شود و با دابل کلیک به حالت قبل برگردید.

قابلیت سه بعدی یا flyover: همچنین با کشیدن انگشتتان به بالا و پایین، نقشه  شیب دار  شده و تسلط بیشتری روی مکان خواهید داشت.

برای برگشتن به موقعیت پیش فرض اصلی برنامه کافی است روی آیکون قطب نمای گوشه بالای صفحه ضربه بزنید.


ویژه آیفونی ها /وقتی  سروکله رقیبی برای گوگل مپ پیدا میشود

 
2-موقعیت یابی: با وارد کردن آدرس دقیق، خیابان فرعی، شهر، کشور و یا شغل،گوگل مپ مکان درخواستی را برای شما ردیابی می کند. اگر چندین موقعیت مشابه برای آدرس شما وجود داشته باشد (مثلا چندین رستوران زنجیزه ای)، تمام نقاط برایتان نقطه گذاری خواهد شد و نزدیک ترین مکان بعنون نقطه فعال نشان داده خواهد شد. در صورت وجود چندین آدرس، از شما درخواست می شود یکی را به دلخواه انتخاب کرده تا گوگل مپ جزئیات بیشتر این انتخاب را برایتان نمایش دهد. حتی اگر آدرس خود مطمئن نباشید گوگل مپ در یافتن موقعیت شما را یاری خواهد کرد.

شما قادر خواهید بودبا فشار دادن و نگه داشتن انگشت خود روی صفحه نقاطی را روی نقشه برای خود علامت گذاری کرده تا اگر آن مکان ثبت نشده بعدها به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. گوگل مپ این قابلیت را به شما می دهد که آخرین جستجوها را در آیکون سرچ مشاهده کنید.

Apple Maps،شما را تا مقصد همراهی میکند

ویژه آیفونی ها /وقتی  سروکله رقیبی برای گوگل مپ پیدا میشود

4- استفاده از نرم افزار صوتی Siri برای جستجو: با نصب این نرم افزار از طریق صدای خود و با گفتن نام محل یا آدرس خواهید دیدکه گوگل مپ آدرس یا موقعیت را برایتان نمایش و شما را تا محل مشایعت خواهد کرد.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.