مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت :با گذشت زمان آسیب های اجتماعی تنوع زیادی پیدا می کندودرحال سبقت های گیری غیرمجازاز انسان ها هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمدی با اشاره به اینکه با گذشت زمان آسیب های اجتماعی نیز متنوع تر می شود افزود :سرعت این آسیب ها به اندازه ای بالا است که از انسان ها پیشی می گیرد .

وی با بیان اینکه ما ادعا داریم سازمانی تخصصی هستیم خاطر نشان کرد : باتوجه به تنوع آسیب های اجتماعی باید برنامه های به روز ی را برای سامان دهی و جلوگیری آسیب ها در نظر بگیریم تا خانواده ها آسیب نبینند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان در ادامه با تأمکید بر اینکه کودکان کار جزء اقشار آسیب پذیر جامعه محسوب می شوند بیان کرد : باید برنامه ریزی و هماهنگی های لازم بین دستگاه ها اتفاق بیفتد تا کودکان خیابانی و کار در معرض آسیب های خطرناک قرار نگیرند .

محمدی با اشاره به شعار پیشگیری بهتر از درمان است ،اظهار داشت: در این زمینه که کودکان مورد بحث هستند باید از این شعار استفاده کرد تا در آینده متحمل پرداخت هزینه های بالایی نشویم .

وی با اعلام اینکه تمامی کودکان برای رشد و تعالی نیازمند توجه هستند عنوان کرد : در حال حاضر در استان زنجان اقدام به شناسایی کودکان کار و خیابانی کرده ایم تا آموزش های مهرت زندگی لازم به این دسته داده شود .

مدیر کل بهزیستی استان به آسیب های وارده به کودکان کار اشاره کرد و گفت:دسترسی و گرفتار شدن آن ها به دوستان ناباب ،دسترسی آسان آن ها به مواد مخدر و سیگار .و ترک تحصیل ازجمله آسیب هایی است که کودکان کار و کودکان خیابانی را تهدید می کند .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.