دهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، سنگ های قیمتی، ماشین آلات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،

نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، سنگ های قیمتی، ماشین آلات و صنایع میزبان 130 شرکت داخلی و خارجی است و در فضایی به مساحت 9 هزار مترمربع درچهار سالن شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان برگزار می شود.

شرکت های داخلی از استان های اصفهان، البرز، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، قزوین، هرمزگان و یزد بوده و نمایندگی های فروش کشورهای اتریش، هند، آمریکا در این نمایشگاه شرکت دارند.
تولیدکنندگان مصنوعات طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی، ماشین آلات و ابزار آلات طلاسازی، دستگاه های لیزر و سی.ان.سی، مراکز علمی و آموزشی و مجموعه های فعال در زمینه تجهیزات و صنایع وابسته طلا و جواهر، عمده مشارکت کنندگان این نمایشگاه را تشکیل می دهند.
حضور کشورهای ایتالیا، ترکیه و امارات متحده عربی به صورت مستقیم، افزایش متراژ نمایشگاه و حضور بیشتر برندهای معتبر تولیدکننده ماشین آلات و ابزار طلاسازی کشور در مقایسه با سال های گذشته از مهمترین تفاوت های برگزاری این دوره نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان به شمار می آید.

علاقمندان می توانند جهت بازدید از نمایشگاه از 29 تیر تا یکم مرداد به محل نمایشگاه واقع در پل شهرستان مراجه کنند.





انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.