ارومیه؛

ساخت 6 طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان سلماس

فرماندار سلماس از ساخت 6 طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مسعود حاجی علیلو در حاشیه بازدید از روند احداث برخی طرحهای عمرانی و بهداشتی شهرستان از ساخت 6 طرح عمرانی درحوزه بهداشت و درمان در این شهرستان خبر داد وگفت : ساخت چهار باب خانه بهداشت روستایی، درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی و بیمارستان 220 تختخوابی از جمله این طرحهاست.

وی افزود: خانه های بهداشت روستایی و نیز درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی سلماس از 85 درصد پیشرفت فیزکی برخوردار بوده و در هفته دولت به بهره برداری رسیده و بیمارستان 220 تختخوابی هم در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، در سال آینده به اتمام خواهد رسید.

فرماندار سلماس ادامه داد: با راه اندازی این طرح ها تا 10 سال آینده تحولی بزرگ در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان سلماس ایجاد می شود.

حاجی علیلو با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان در کشور اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی مقوله بهداشت و تامین سلامت مردم و امنیت غذایی از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید نیز در حوزه سلامت با اجرای طرح تحول سلامت شاهد بهبود شاخص ها هستیم.

حاجی علیلو با اشاره به محدود بودن منابع مالی در حوزه سلامت گفت: منابع محدود است و باید مدیریت شود و اگر مدیریت منابع و مدیریت سازمانی درست صورت گیرد، نتیجه بهتری در حوزه سلامت و بهداشت خواهیم گرفت.

مجموعه بهداشت و درمان سلماس با 9 مرکز خدمات جامع سلامت شهری ، یک بیمارستان 130 تختخوابی و 70 خانه بهداشت با حدود 850 نفر پرسنل به مردم این شهرستان خدمات ارائه می دهند.

شهرستان 200 هزار نفری سلماس در 85 کیلومتری ارومیه مرکز آذربایجان غربی قرار دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.