مرحله جدید طرح برخورد با خودروهای مسافربر شخصی کرمانشاه آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيرانی شهرداری کرمانشاه از آغاز مرحله جدید طرح برخورد با خودروهای مسافربر شخصی کرمانشاه خبر داد.

سجاد سليمانی گفت: برخی خودروها اقدام به مسافرگيری در پايانه‌ها و ايستگاه‌های تاكسی می کنند، در حاليکه بر اساس قانون تنها تاکسی های واجد پلاک شهری و آژانس ها مجاز به جابجايی مسافران هستند.

سلیمانی با تأکيد بر اينکه برخورد با اين مسافربرها در اولويت کار سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه قرار دارد، گفت: براي حمايت از حقوق تاکسيرانان و کاهش بار ترافيکي شهري از مامورين پليس راهور براي برخورد قانوني با متخلفين استفاده مي شود.

سليماني با بيان اينکه در اين طرح از تردد خودروهاي شخصي که قصد مسافرکشي در ايستگاه و پايانه هاي مسافربري دارند جلوگيري مي‌شود، گفت: تيم هاي بازرسي و نظارت مشترک سازمان تاکسيراني و پليس راهور در شهر براي برخورد با مسافربرهاي شخصي در نظر گرفته شده است.

به گفته سليماني در برخورد با مسافربرهاي شخصي بار اول منجر به توقف خودرو به مدت 15 روز، بار دوم يک‌ماه توقف خودرو و بار سوم منجر به توقف خودرو و معرفي به مراجع قضايی می شود.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، مرحله ، جدید ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.