این همایش با حضور بیش از 300 نفر از اعضای هیات نظارت و بررسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان رشت در مهدیه این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  گیلان؛ جانشین معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در این همایش که به مناسبت سالروز تاسیس این شورا در 26 تیر 59 برگزار شد، گفت: جایگاه موثر شورای نگهبان در جلوگیری از دیکتاتوری و انحراف از اصول و احکام دینی بر کسی پوشیده نیست.
دکتر میرشمسی، صیانت و پاسداری از قانون اساسی را ماموریت و وظیفه اصلی شورای نگهبان دانست وافزود: ماموریت مهم شورای نگهبان با وجود اراده و عملکرد انقلابی تحقق می یابد.
وی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ خاطر نشان کرد: در نظامی که اکثر مدیران و مسوولان ارشد و تاثیرگذار آن با رای مردم انتخاب می شوند، مراقبت و جلوگیریاز نفوذ جریان نفاق به جایگاه های مختلف این نظام از مهمترین رویکردها و وظایف شورای نگهبان است.
جانشین معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان افزود: خیلی از جریان های نفوذ سعی داشتند، با توطئه های مختلف از ماموریت های شورای نگهبان جلوگیری شود اما به لطف خدا تا امروز این تلاش ها نتیجه نداشت.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.