یازدهمین دوره رقابت های پومسه قهرمانی مردان کشور با درخشش خیره کننده پومسه روهای تهرانی و کسب ۷ مدال طلا، ۲ نقره و ۴برنز به اتمام رسید تا جام قهرمانی برای پنجمین سال متوالی در تهران بماند.

تهران برای پنجمین بار قهرمان پومسه کشور شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یازدهمین دوره این رقابت‌ها گرامیداشت شهدای فاطمیون مدافع حرم، به مدت دو روز با حضور۳۷۹ پومسه رو از ۲۹استان در سالن مهرانی مجموعه ورزشی هرندی به میزبانی هیات تکواندو استان تهران برگزار شد که تکواندوکاران در بخش انفرادی، رده های سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال و ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ سال به بالا و در بخش تیمی (۳ نفره)، رده سنی زیر ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال به اجرای فرم پرداختند.

همچنین در بخش پومسه ابداعی (انفرادی) تکواندوکاران در رده های سنی زیر ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از مسابقات، مردان پومسه رو استان تهران برای پنجمین سال متوالی با کسب ۷ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز و ۶۰ امتیاز با اقتدار مقام قهرمانی این رقابتها را به خود اختصاص دادند، اصفهان با کسب ۳طلا،۴ نقره و ۵ برنز و ۳۸ امتیاز نایب قهرمان و همدان با کسب ۲طلا،یک نقره و دو برنز و ۱۹ امتیاز سوم شد.

همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات برترین های این دوره از مسابقات به شرح زیر معرفی شدند:
بهترین سرپرست: احمد احمدی (سیستان و بلوچستان)
بهترین مربی: حمید نظری (استان تهران)
بهترین داوران:حمید اسدالهی( استان تهران) و مجید نازیان نجفی(استان مازندران)
تیم اخلاق: گیلان
بهترین بازیکنان: علی نادعلی(استان قم)
بازیکن جوانمرد: یاسان محمد علی خانی (استان قزوین)



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار