جشنواره ورزش های همگانی المپیک و کودک امروز یکشنبه با شرکت 80 کودک همدانی در سالن آبیاران این شهر برگزار شد.

جشنواره المپیک و کودک در همدان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛دبیر هیات ورزش های همگانی استان همدان در این باره گفت: در این جشنواره که با حضور جمع کثیری از خانواده ها و به میزبانی هیات ورزش های همگانی استان همدان برگزار شد، کودکان در سه رشته ورزشی با هم به رقابت پرداختند.

عباس سعیدیان افزود: کودکان شرکت کننده در این جشنواره با یکدیگر بازی هفت سنگ، طناب کشب و توپ قاپی برگزار کردند و در پایان به 30 کودک فعال و موفق در این بازی ها جوایزی اعطا شد.

رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان و مشاور عالی فدراسیون ورزش های همگانی کشور در حاشیه این مراسم گفت: ورزش باید در سبد زندگی روزمره کودکان قرار بگیرد و خانواده بر لزوم توجه به سلامت کودکان با ترویج فعالیت ورزشی توجه کنند.

هادی سبزواری اظهار کرد: جشنواره المپیک و کودک در راستای برگزاری هفته المپیک ورزش های همگانی کشور برگزار شد و با استقبال خوب مردم همدان مواجه بود.

وی با تاکید براینکه ورزش به عنوان نیاز اصلی سلامت باید در سبد زندگی روزمره کودکان قرار بگیرد، اضافه کرد: با توجه به گسترش زندگی ماشینی به خصوص آپارتمان نشینی شاهد چاقی و کم تحرکی کودکان هستیم و والدین باید با اهمیت شمردن ورزش، فرزندان خود را از آسیب های جسمانی و روحی دور کنند.

سبزواری بیان داشت: امروزه ورزش های همگانی به صورت فراگیر در سطح آحاد جامعه گسترش یافته است و شهروندان می توانند با کمترین تخصص در خصوص ورزش های همگانی، فعالیت روزمره داشته باشند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار