مهاجم سابق تیم‌های فوتبال پرسپولیس و راه‌آهن تهران برای حضور در دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

مهاجم سابق پرسپولیس و راه‌آهن به صبای قم پیوست
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، تیم فوتبال صبای قم در سی و چهارمین روز از بازار نقل و انتقالات بازی‌های پیش فصل شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چهارمین خرید لیگ برتری خود را انجام داد و یک بازیکن دیگر جذب کرد.
 
صبایی‌ها برای جذب چهارمین مهره جدید خود از 6 سهمیه لیگ برتر، برای حضور موفق در دوره شانزدهم ادوار مختلف رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نظر عبدالصمد مرفاوی سرمربی جدید خود، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن تهران را جذب کردند.
 
آغاز فوتبال فاطمی از خزر محمودآباد
 
این بازیکن سیدعلی فاطمی از چهره‌های جوان و آینده‌دار فوتبال کشورمان است که فوتبال خود را از تیم فوتبال خزر محمودآباد مازندران آغاز کرده است و بعد از اینکه استعداد و توانایی خود را در این رشته ورزشی پرطرفدار نشان داد به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد.
 
فاطمی که متولد یازدهم اسفند ماه سال 1372 و اهل آمل مازندران است، با یک متر و 82 سانتیمتر قد آینده‌ درخشانی به عنوان یک مهاجم در فوتبال ایران دارد و بعد از تجربه کوتاه مدت حضور در تیم‌های مطرح تهرانی پرسپولیس و راه‌آهن اکنون حضور در صبای قم را تجربه خواهد کرد.
 
فاطمی از بازیکنان جوانی است که در سال 1393 حضور در تیم فوتبال پرسپولیس تهران را تجربه کرده است و در سال 1394 نیز با عقد قراردادی به تیم فوتبال راه‌آهن تهران ملحق شد و مجموعا برای قرمز‌های پایتخت دو بازی و برای زردپوشان تهرانی هشت مسابقه انجام داده است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار