رئیس شورای مرکزی اتحادیه فوتبال گفت: نقش اتحادیه فوتبال با حضور فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کم رنگ است

نقش اتحادیه فوتبال در ایران کم رنگ استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال  و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، عزیز‌محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع سالیانه اتحادیه فوتبال به وضعیت صورت حساب‌ها و گزارش بازرس رسیدگی می‌کند همچنین انتخابات اعضای شورا با حضور 16 باشگاه لیگ برتری 8تیم  لیگ یکی و 4 تیم لیگ دسته دومی برگزار می‌شود و انتخاب بازرس هم در دستور کار قرارمی‌گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: طبق مصوبات مجمع قبلی اساسنامه اتحادیه از سوی کار گروه 5 نفره اصلاح شد و اسناد مالی  و بازرسان هم در این مجمع انتخاب شدند همچنین  مدیران باشگا‌ههای لیگ برتری و دسته یکی به عنوان اعضای شورای مرکزی باشگاهها رئیس و دبیر و خزانه دار شورا را به اتحادیه معرفی می‌کنند.

عزیز‌محمدی درباره نقش اتحادیه فوتبال بیان کرد: اتحادیه فوتبال به عنوانNGO  کمکها‌ی زیادی به فوتبال کرده است از آن جمله  باشگاهها مشکلا‌تشان را در اتحادیه مطرح می‌کنند همچنین در برگزاری مسابقات به جز رقابتهای لیگ برتر به فدراسیون فوتبال کمک می‌کند.

رئیس شورای مرکزی اتحادیه فوتبال تصریح کرد: در کنفدراسیون آسیا 45 فدراسیون و 30 اتحادیه فوتبال فعالیت می‌کنند اما در کشور ما به خاطر حضور فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نقش اتحادیه فوتبال کم رنگ شده است. به نظرم مسئولیت مسابقات لیگ برتر باید به اتحادیه فوتبال داده شود. 

وی در ادامه عنوان کرد: اتحادیه فوتبال انگلستان نقش مهمی در این کشور دارد بطوریکه سر‌مربی  تیم ملی فوتبال توسط این اتحادیه تعیین می‌شود.

عزیز‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان فوتبال با تصویب طرحی اختیارات مجمع فدراسیون فوتبال را بیشتر کنند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار