در معاملات بازار سرمایه در روز 28 تیر ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 196 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد ریال در بیش از 59 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

به گزارش خبرنگار بیمه، بانک، بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در معاملات بازار سرمایه در روز 28 تیر ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 196 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد ریال در بیش از 59 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 4.70 واحد کاهش به عدد 13 هزار و685  واحد رسید.  
 
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه کگل، اخابر، وامید، فخاس، وغدیر با روند مثبت، در گروه پارسان، خساپا باروند منفی کار خود را به پایان رساند.
 
شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 10 واحد کاهش به عدد 771 هزار و 90 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 875میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 352 میلیون سهم طی22  هزار نوبت معاملاتی بود. 


کاهش انگیزه سرمایه گذاران درفصل مجامع

عظیم ثابت کارشناس بورس در گفتگو با خبرنگار بیمه، بانک، بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز افزود: فولاد خوزستان، همراه اول، گل گهر، شرکت خودروسازان بیشترین تاثیرمثبت را بربازار داشتند و شرکت ایران خودرو، سایپا و پالایشگاه ها بیشترین تاثیرمنفی را بربازار داشتند. 
 
وی ادامه داد: باتوجه به فصل برگزاری مجامع، و به این دلیل که که سود خوبی در مجامع تقسیم نمی شود تمایل چندانی وجود ندارد که سرمایه گذاران شرکت کنند که البته بخشی ازآن به نقدینگی بازار برمی گردد.  

به گفته این کارشناس بورس، حجم معاملات چندان قابل توجه نیست. 



 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار