مشهد؛

ظرفیتهای گردشگری پدیده ماندگاری زائر را افزایش می دهد

نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی گفت: ظرفیتهای گردشگری پدیده می تواند میزان ماندگاری زائر در مشهد را حداقل یک روز افزایش دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامحسین زاهدپیشه در میزگرد تحلیلی پدیده، بورس و گردشگری با بیان این مطلب افزود: ماندگاری زائران بارگاه حضرت ثامن الحجج(ع) در مشهد از 10 روز در گذشته به کمتر از دو روز کاهش یافته است.

وی افزود: پدیده می تواند یکی از مزیت های اصلی شهر مشهد و استان خراسان رضوی برای افزایش زمان ماندگاری زائر و مسافر باشد.

این فعال حوزه گردشگری استان اظهار کرد: شناخت اماکن گردشگری هر منطقه توسط توریستها یکی از فاکتورهای اصلی درآمدزایی و جذب گردشگر محسوب می شود که در این زمینه در شهر مشهد بازار رضا رتبه اول را با 77 درصد آشنایی زائران به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه پدیده شاندیز پس از بازار رضا در رتبه دوم شناخته شده ترین مکانهای گردشگری مشهد قرار دارد؛ تصریح کرد: این مساله که به دلیل تبلیغات گسترده این شرکت ایجاد شده یکی از مزیت های آن است و می تواند پدیده را به قطب گردشگری منطقه و حتی کشور تبدیل کند.

نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی ادامه داد: به نظر من چشم انداز گردشگری پدیده در بلند مدت از چشم انداز اقتصادی آن روشن تر است اما رسیدن به این مهم نیازمند برنامه ریزی دقیق و تدوین استراتژی های بلندمدت می باشد.

زاهدپیشه تاکید کرد: 136 هزار سهامدار پدیده می توانند به عنوان 136 هزار تبلیغ کننده این شرکت در حوزه گردشگری فعالیت کنند که این مساله پدیده را دارای جایگاهی منحصر به فرد در زمینه جذب گردشگر می نماید.

وی هیات مدیره جدید پدیده را افرادی آشنا به مسائل گردشگری و توریسم خواند و گفت: فکر میکنم پدیده با برنامه ریزی مدون می تواند در زمینه گردشگری به سرعت رشد کند و حتی در سطح منطقه ای و بین المللی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار