دبیر شورای عالی فنی وزنه برداری گفت: چهارشنبه نام دو وزنه بردار المپیکی معرفی می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا کاظمی نژاد دبیر شورای عالی فنی وزنه برداری در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: سرمربی تیم ملی از شورای فنی و ریاست فدراسیون تا چهارشنبه وقت گرفته تا اسامی دو وزنه بردار دیگر را برای رقابت های المپیک معرفی کند. در یک هفته پایانی برگزاری تمرینات، با نگاه بهتر روی ورزشکاران دو نفر انتخاب می شوند. انوشیروانی تا چهارشنبه استدلالهای نهایی خود را به شورای عالی فنی می دهد و ما هم در شورا آنها را بررسی خواهیم کرد. ساعت 8 شب چهارشنبه، جلسه فوق العاده ای تدارک دیده شده است که در این جلسه تمام رنکینگ ها، برنامه ریزی ها، تمرینات، وضعیت جسمانی ورزشکاران و... مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت 2 نفر از 3 نفر حاضر در تمرینات انتخاب خواهند شد و در قالب یک مجموع تیمی 5 نفره به المپیک اعزام خواهند شد.
وی در ارتباط با آخرین وضعیت اعضای تیم ملی تصریح کرد: ورزشکاران در وضعیت بسیار خوبی هستند. در مدت یک سال و اندی که از حضور مرادی در فدراسیون وزنه برداری می گذرد، علاوه بر تمریناتی که وزنه برداران انجام می دهند، ساختار سازمانی کمیته ها را به شکلی کرده اند که امروز شاهد برگشت وزنه بردار شایسته کشور، بهداد سلیمی پس از آسیب زانو هستیم؛ امیدواریم که این وزنه بردار در المپیک بتواند عنوان قویترین مرد جهان را به کشور بازگرداند. سهراب مرادی که با مشکل عدیده ای مواجه شده بود و امکان بازگشت او وجود نداشت، با پیگیریهایی که فدراسیون وزنه برداری انجام داد، به مسابقات بازگشت؛ همچنین براری که مشکل خاص خود را داشت، اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد و یکی از گزینه هایی است که انشالله انتخاب خواهد شد.
کاظمی نژاد در خصوص حذف ایوب موسوی، اظهار داشت: با توجه به اسامی افراد انتخاب شده که به شورای فنی ارسال شد و توضیحاتی را که سرمربی داد، مشخص شد موسوی از نظر رنکینگ و وضعیت جسمانی در موقعیتی است که ضعیف تر از دیگر وزنه برداران است. این وزنه بردار با یک عارضه زانو درد مواجه بود که با تمرینات سنگین احتمال تشدید آن وجود داشت؛ بنابراین نسبت به حذف نام این ورزشکار اقدام شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار