مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر تقویت بخش بین المللی جشنواره کاروان آفتاب تاکید کرد و این بخش را یکی از بخش های مهم این جشنواره دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سید سعید سرابی در جلسه ستاد اجرایی جشنواره کاروان آفتاب در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: علاوه بر استفاده از ظرفیت جامعه المصطفی العالمیه باید شرایطی فراهم شود تا برنامه های اجرا شده در خارج از کشور در قالب جشنواره امام رضا(ع) و جشن های عید رضوی به شکل نمایشگاهی بروز و ظهور داشته باشد.

وی همچنین از معرفی خادمان فرهنگ رضوی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: معرفی خادمان فرهنگ رضوی در این جشنواره باید در قالب نمایشگاهی صورت گیرد و زمینه حضور خادمان در نمایشگاه نیز فراهم شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اطلاع رسانی و تبلیغات را از مهمترین بخش های این نمایشگاه دانست و گفت: رسانه هایی که در حوزه دینی فعالیت می کنند زمینه حضورشان در نمایشگاه فراهم شود.

وی بر بخش استانهای این نمایشگاه تاکید کرد و افزود: باید بخش استانهای نمایشگاه از زیباترین بخش های نمایشگاه باشد.

سید سعید سرابی گفت: این جشنواره از مهمترین برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در دهه کرامت است و از همه کمیته ها انتظار می رود نگاه ویژه تری به بخش های جشنواره داشته باشند تا کاری در خور شان مشهد مقدس برگزار شود.

در این جلسه مسوولین کمیته های این جشنواره گزارشی از روند فعالیتهای انجام شده ارائه کرد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.