یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان به طرح‌های دریای گیلان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  گیلان؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اعلام این خبر گفت: یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان به زیرساخت طرح‌های دریا از سال 92 تاکنون در این استان اختصاص یافته است.

رضا علیزاده در جریان بازدید از طرح‌های دریایی شهرستان انزلی با اشاره به وظایف هر کدام از دستگاه‌های متولی در ستاد تسهیلات خدمات سفر گیلان اظهار داشت: عید فطر امسال 2میلیون نفر گردشگر وارد استان شد و خدمات مختلف بدون ردیف اعتباری به گردشگران ارائه شده است.

وی سطح انتظارها از ستاد تسهیلات خدمات سفر در گیلان را بالا اعلام کرد و افزود: نیاز است دولت توجه ویژه‌ای به کددار کردن ستاد تسهیلات خدمات سفر به منظور دریافت اعتبارات داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به‌ویژه اداره کل گیلان از پرداخت اعتبارات در زیرساخت‌های خدمات سفر غافل نبوده است، خاطرنشان کرد: از سال 92 تاکنون یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان برای ایجاد زیرساخت‌ها در قالب طرح‌های دریا در شهرستان‌ها، ایجاد کمپینگ و سرویس‌های بهداشتی با فرمانداران و شهرداران همکاری داشتیم.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.