فرمانده انتظامي شهرستان کرمان از کشف 7 تن ليمو خشک قاچاق با بار نامه جعلی به ارزش يك ميليارد و 600 ميليون ريال در عمليات ماموران بخش چترود کرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران انتظامی بخش چترود حین گشت زنی در محور چترود-راور به دو دستگاه کامیونت مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی مدارك كامیونت ها كه هفت تن لیموخشک را حمل می كردند متوجه جعلی بودن مجوز های حمل شدند و دو دستگاه خودرو را به همراه رانندگان به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی خاطر نشان کرد : متهمان در بازجوئی های تخصصی ماموران انتظامی به جعل بار نامه اعتراف كردند و بیان داشتند این کالا را از کشور های عربی به ایران وارد كرده اند و پس از نگهداری آن ها در شهرستان های جنوبی کرمان و جعل بارنامه قصد انتقال آن به استان های شمال شرقی کشور را داشته اند.

سرهنگ روانبخش گفت : بنا به اعلام کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق یك میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به این که قاچاق کالا خصوصا قاچاق محصولات کشاورزی صدمه جدی بر روی چرخه اقتصاد و تولیدات وارد می‌کنند، از عموم مردم خواست همکاری لازم را با ماموران انتظامی داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقچیان، مراتب را اط طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: لیمو خشک ، قاچاق ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار