هدف رسانه استانی در برنامه سازی،رسیدن به مصداق های عینی و ملموس اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، قائم مقام صدا و سیمای مرکز مازندران در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه در استان گفت: جایگاه رسانه ملی در حوزه اقتصاد مقاومتی بسیار تأثیرگذار است بگونه ای که صدا و سیما در سیاستگذاری ها، بعنوان یکی از اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی معرفی شده است.

تقی صمدی افزود: صدا و سیما برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی بدنبال ترویج برنامه های عملیاتی، گفتمان سازی و ارائه تصویری درست و آگاهی بخش جامعه است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های اقتصادی مازندران از شبکه تبرستان تبیین و به مردم معرفی می‌شود، افزود: با توجه به قابلیت های کشاورزی در استان، مصداق‌های موفق در این حوزه شناسایی، برنامه سازی و پخش شد.

صمدی به تهیه برنامه اقتصاد پویا از رادیو تبرستان و پرداختن تخصصی به معضل قاچاق کالا به عنوان یکی از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی در استان اشاره کرد و گفت: جوانان کارآفرین و برتر در برنامه‌های صدا و سیمای مازندران معرفی می‌شوند.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز مازندران با تأکید بر اینکه رسانه استانی به دنبال امیدآفرینی است نه رویاپردازی، گفت: برای دستیابی به این هدف، فهم مشترکی بین ادارات و رسانه‌های استانی باید ایجاد شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.