یک فعال آمریکایی اعلام کرد اگر اوباما پلیس‌های قاتل را تحت پیگرد قرار دهد همبستگی مردم حفظ خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی؛ "مارگارت کیمبرلی،" سردبیر پایگاه اینترنتی بلک اجندا ریپورت - که برای احیای حقوق از دست رفته سیاهان فعالیت می کند - معتقد است تیراندازی به طرف نیروهای پلیس آمریکایی نتیجه خشم مردم از رفتار های تبعیض نژادانه این نیروهاست. 

کیمبرلی در مصاحبه با شبکه پرس تی وی با اشاره به فراخوان باراک اوباما از مردم برای همبستگی با یکدیگر گفت: «رئیس جمهور ما سخنان احمقانه ای به زبان می آورد. اگر او به عنوان بالاترین مقام اجرای قانون کارش را درست انجام دهد و این پلیس های قاتل را تحت پیگرد قرار دهد همبستگی مردم حفظ خواهد شد.»

کیمبرلی افزود: «مردم خواستار اجرای عدالت هستند و به همین دلیل تظاهرات می کنند. این دومین بار در کمی بیش از یک هفته است که ماموران پلیس هدف گلوله قرار می گیرند. دلیل این تیراندازی ها خشم است. شاید این تیراندازی ها موجه نباشد اما خشم و عصبانیت مردم قابل توجیه است و این خشم افرادی مانند این دو مرد را که هر دو از نظامیان سابق ارتش آمریکا بودند بر آن می دارد علیه پلیس دست به اسلحه ببرند. بنابراین درخواست رئیس جمهور مبنی بر لزوم همبستگی و پرهیز از اختلاف مضحک است.»


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار