جشن بازی‌های آبی ویژه کودکان کاشانی با هدف آموزش مصرف بهینه آب در مجموعه فرهنگی ورزشی مهربانو سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این جشن به همت بازی‌خانه دارا و سارا سازمان فرهنگی ورزشی و با حضوربیش از 100 نفر از خردسالان و کودکان کاشانی سه تا هفت سال همراه با مادرانشان برگزار شد.

این جشن کودکانه با محوریت  آموزش نحوه صحیح استفاده از آب و توجه به اهمیت آن در زندگی انسان و رشد گیاهان توسط مربیان مجرب برگزارشد.

آموزش آبیاری فضای سبز توسط کودکان، نقاشی گروهی با موضوع آب(قطره، دریا، رود و...) در قالب رنگ آمیزی با انگشت، مسابقات پرتاب حلقه، دارت،نارنجک‌های آبی و سایر بازی‌های آبی کودکانه به همراه اهدای جوایز در قالب فضایی مفرح و شاد از جمله برنامه‌های این جشن بود.

شایان ذ کر است:سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با توجه به شرایط ویژه و بحرانی آب در منطقه، برنامه‌های آموزشی در راستای تبیین و نهادینه کردن فرهنگ صحیح مصرف آب در فصل تابستان را از  طریق اجرای برنامه‌های متنو ع فرهنگی هنری خاصه برای کودکان و  نوجوانان در دستور کار قرار داده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.