معاون نظارت و راهبردی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوراز تخصیص 450 میلیارد ریال اعتبار مصوب به بزرگراه تبریز - هریس- اهر خبر داد .

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛غلامرضا شافعی که به همراه جمعی از مسئولان استان برای بازدید از این پروژه به هریس سفر کرده بود در نشست کارگاهی با پیمانکاران و مشاوران فنی در جریان آخرین وضع این پروژه قرار گرفت .
وی با بیان اولویت دار بودن پروژه بزرگراه تبریز- اهر که رییس جمهوری نیز در سفر استانی خود بر اجرای آن تاکید کرده بود افزود : تاکنون 200میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی تخصیص یافته شده و به پیمانکاران پروژه تحویل داده می شود وسال گذشته نیز40 میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی و75میلیارد ریال اعتبارریالی به تخصیص داده شده و امیدواریم با تزریق نقدینگی اتمام پروژه ر در کوتاهتریبن زمان ممکن شاهد باشیم .
شافعی همچنین در بازدید از بیمارستان 64 تختخوابی در حال ساخت هریس نیزکه با زیربنای 7هزارو300 مترمربع از سال92 در حال اجراست ابراز امیدواری کرد : فاز اول آن تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
معاون نظارت و راهبردی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورافزود :از محل اعتبارات سفرریاست جمهوری بیش ازپنجاه میلیارد ریال برای ساخت وتجیهز بیمارستان 64 تختخوابی هریس تخصیص یافته و هم اکنون احداث آن 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .
بیمارستان 64 تختخوابی هریس در محل بیمارستان قدیمی این شهر احداث می شود که در زلزله سال 91 به شدت آسیب دید. این بیمارستان با اعتبار 170 میلیارد ریالی با امکاناتی نظیر بخش های کلینیک درمانی ، اورژانس ، زنان ، سی سی یو ، آی سی یو ، رادیو لوژی ، بخش های بستری ،دیالیزواتاق عمل در دهه فجر سال 96 به بهره برداری خواهد رسید .

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.