صهیونیستها یک فلسطینی را به شهادت رساندند

نظامیان اشغالگر یک جوان فلسطینی را به بهانه تلاش برای عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری به شهادت رساندند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین : یک جوان فلسطینی که نظامیان اشغالگر به بهانه تلاش برای حمله با سلاح سرد در شهر الخلیل در کرانه باختری به طرف او تیراندازی کرده بودند، به شهادت رسید.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک فلسطینی روز دوشنبه در کرانه باختری با سلاح سرد به دو نظامی صهیونیست حمله کرد. بنا بر اعلام ارتش اسرائیل این فلسطینی پس از حمله هدف کلوله قرار گرفت و بازداشت شد.

در بیانیه ای که ارتش اسرائیل منتشر کرده با اشاره به منطقه بیت لحم در جنوب کرانه باختری آمده است: «یک فرد مهاجم که به چاقو مسلح بود به دو نظامی که مشغول فعالیت های روزانه نزدیک العروب بودند حمله کرد».

این بیانیه می افزاید: «نیروهای نظامی اقدام به شلیک و بازداشت این فرد مهاجم کردند». سخنگوی ارتش اسرائیل ضمن تایید این موضوع که یک فلسطینی بوده خاطر نشان کرد جراحات این دو نظامی چندان جدی نیست.

در همین حال خبرگزاری وفا گزارش داد، نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در جنوب شهر نابلس بازداشت کردند. منابع محلی اعلام کردند نظامیان صهیونیست یکشنبه شب یک جوان فلسطینی ساکن شهرک یعبد در جنوب غرب شهر جنین را در ایست و بازرسی نظامی حواره در جنوب نابلس بازداشت کردند.

نظامیان اسرائیلی مستقر در مرکز ایست و بازرسی نظامی حواره دیشب مجدی نزار  عطاطره  را در حین عبور از این مرکز بازداشت کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار