عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گزارشی درباره عکس غیر متعارف رحمتی در اردوی ارمنستان به دستمان نرسیده است تا رسیدگی کنیم.

سمامی: پرونده عکس غیر متعارف رحمتی را رسیدگی می‌کنیمعبداله سما‌می در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال  و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به طور حتم گزارش عکس غیر متعارف رحمتی به دست ما برسد آن را رسیدگی خواهیم کرد. در حال حاضر این گزارش در اختیار کمیته اخلاق قرار نگرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: به نظرم رحمتی کار غیر اخلاقی نکرده است و یک خانم در خارج از کشور فقط با وی عکس انداخته است که در عکس هم موضوع غیر‌متعارفی را ندیدم.

سما‌می در پایان خاطرنشان کرد: پرونده‌های زیادی  در اختیار کمیته اخلاق قرار گرفته است که به ترتیب اولویت رسیدگی خواهیم کرد. درحال حاضر گزارشی از عکس غیر متعارف رحمتی در اردوی ارمنستان به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
جناب سمامی سوشا مکانی هم عکسی مشابه با همین عکس گرفته بود که به مراتب از پوشش این خانم بهتر بود حالا سوشا جرم مرتکب شده بود ولی رحمتی و بازیکنای استقلال جرمی مرتکب نشده.شما قاضی هستید شما باید حق بگید نه بیایید ناحق بگید وطرف ی افراد خاص رو بگیرید
آخرین اخبار