شیراز؛

سعی دولت؛ ایجاد فضای ارام برای کشور

معاون اول رییس جمهور چالش های پیش روی اقتصاد را جدی خواند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛اسحاق جهانگیری در مراسم افتتاح طرح توسعه پتروشیمی مردوشت یکی از چالشهای اقتصادی ایران را بیکاری خواند وگفت: نسل جوان بزرگترین فرصت ایران است و اقتصاد ایران باید رفاه و درآمد مردم را بیشتر کند لذا چنین اقتصادی باید موانعش برداشته شود که یکی از آنها تحریم های ظالمانه است
وی با بیان اینکه غربی ها متعهد به اجرای تمامی برجام هستند تصریح کرد: با حضور بخش خصوصی است که اقتصاد ایران پیشی می گیرد.
معاون اول رئیس جمهور ابراز در ادامه گفت: دولت باید با سیاست هایش تورم را کاهش بدهد و محیطی برای فعال اقتصادی فراهم کن که برای چند سال دیگرهم پیش بینی بکند.
وی تاکید کرد تمام سعی دولت این است که فضای سیاسی و اجتماعی کشور آرام باشد و هرکسی که بخواهد مردم را ناامید کنند قطعا دلسور مردم نیست.
وی نفت و گاز را موهبت خدا به مردم ایران دانست و افزود :خام فروشی قبلا خیلی زیاد بود و یکی از دغدغه های ما برداشت از میادین مشترک بود که اقدامات بسیار خوبی شد.
جهانگیری ادامه داد : در زمان تحریم دو گروه بود یکی مدیران شرکت هایی بودند که تحریم ها را دور زدند و یکی دیگر کسانی که از این تحریم ها جیب مردم را خالی کردند مثلا فقط در یک مورد یک نفر 2ملیارد و700ملیون دلار برداشت و فرار کرد که می شود با این پول چهار پتروشیمی ساخت.
وی در پایان ایران را کشور با ثبات و امن خواند و افزود : از دولت های قانونی کشورهای منطقه حمایت می کنیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار