رئیس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخلاف آنچه عنوان می شود به هیچ عنوان امضای خود را پیش از رای گیری طرح کاهش اختیارات پس نگرفتم.

امضای خود را پس نگرفتم/ برخی به دنبال بهره برداری سیاسی بودندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دویست و هفتاد و هفتمین جلسه امروز شورای شهر در حالی برگزار شد که رد یک فوریت طرح کاهش اختیارات شهردار از مهمترین موضوعات حاشیه ای این جلسه بود.

پس از  اظهارات احمد حکیمی پور درخصوص  پس گیری  امضاء الهه راستگو و یکی دیگر از اعضاء پیش از رای گیری طرح کاهش اختیارات شهردار، الهه راستگو ضمن رد این ادعا تاکید کرد: به هیچ عنوان امضای خود را پس نگرفتم چرا که برخلاف آنچه از سوی برخی اعضا مبنی بر امضاء ناشی از بی اطلاعی  عنوان شد با درایت و آگاهی کامل این طرح را امضا کردم.

وی انتشار برخی اخبار با این محوریت را کذب خواند و افزود: قطعا فردی که با آگاهی کامل مبادرت به امضا می کند نیاز به باز پس گیری ندارد و بنده در همان جلسه اعلام کردم که من نیز با برخی اقدامات شهرداری مخالفم و در جای خود به بیان آن خواهم پرداخت.

معاون اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران اعتراض جلسه گذشته خود را در خصوص رسانه ای نمودن این مسئله پیش از بررسی کارشناسی آن از سوی عضو ارائه دهنده عنوان کرد و گفت: بنده امضای خود را پس نگرفتم چراکه اصلاح اختیارات را مطرح کردم اما برخی به دنبال بهره برداری سیاسی از آن بودند.

لازم به ذکر است، اظهارات گلایه آمیز راستگو درحالی مطرح شد که هیئت رئیسه شورا اقدام به قطع میکروفن وی نمود و همین موضوع سبب شد وی  از این رفتار هیئت رئیسه به عنوان تبعیض میان اعضا یاد کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار