مرتضی تاج‌مهر با کسب 15 رای مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های همگانی به مدت چهار سال باز هم کرسی ریاست این مجمع را بر عهده گرفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در جلسه مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل که با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و اعضای مجمع برگزار شد در ابتدا دو کاندیدای ریاست هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل محمدجواد بیدار و مرتضی تاج‌مهر برنامه‌های خود را برای عهده‌داری مسئولیت ریاست هیأت‌های ورزش‌های همگانی ارائه کردند.

محمدجواد بیدار یکی از کاندیداهای ریاست هیأت ورزش همگانی اردبیل با اشاره به اهمیت ورزش همگانی و ضرورت توسعه آن در بخش‌های مختلف از آموزش و پرورش گرفته تا مراکز دانشگاهی و به شکل عمومی، پایه‌ای و فراگیر گفت: بنده سابقه 20 سال فعالیت ورزشی در رشته‌های ورزشی مختلف را دارم و در چندین دوره سرپرست هیأت ورزشی زورخانه‌ای و رزمی گنک‌فو بودم.

وی افزود: ما اگر بخواهیم ورزش همگانی را توسعه بدهیم باید به شهرستان‌ها و تجهیز امکانات پارک‌ها و فضاهای عمومی توجه کرده و ارتقای سطح دانش و توان مربیان را مدنظر قرار دهیم.

بیدار به جایگاه دوم استان اردبیل در ورزش همگانی اشاره کرد و افزود: البته نقاط ضعفی نیز وجود دارد که از جمله آن عدم تسلط مربیان و عدم ارائه برنامه‌های آموزشی برای آنها به عنوان یک نظام پویا در عرصه ورزش همگانی، عدم تعامل برخی از روسای ورزشی و موفق نبودن در حوزه جذب توان تشکل‌ها است که در این زمینه باید اقدام جدی انجام شود.

مرتضی تاج‌مهر دیگر کاندیدای ریاست هیأت ورزش‌های همگانی نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرا شده یادآور شد: بنده از سال 84 ریاست هیأت ورزش‌های همگانی را در استان اردبیل عهده‌دار هستم که دراین مدت استان اردبیل جزو سه استان برتر کشور در ورزش همگانی بوده است.

وی اظهار کرد: سالانه بیش از 350 برنامه ورزش همگانی در استان اردبیل به مناسبت‌های مختلف و در قالب ورزش صبحگاهی، همایش‌های پیاده‌روی، گلگشت‌ها، همایش دوچرخه‌سواری و دومیدانی عمومی برگزار می‌شود به طوری که استان اردبیل در این زمینه امسال نیز توانست رتبه دوم را بعد از تهران با آن همه امکانات و تجهیزات به دست آورد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.