هزارو 353 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛دبیر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور گفت: با پایان یافتن فرصت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور، در مجموع ١٣٥٣ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

فیروز فاضلی با بیان این نکته که بخش اصلی جشنواره شامل مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه های خبری است، افزود: آثار ارسالی در این بخش شامل ٣٩١ اثر در رشته «تیتر»، ٦٧ اثر «سرمقاله و یادداشت»، ١٧٨ اثر «خبر»، ٦٩ اثر «گزارش»، ٥٦ اثر «مصاحبه» و ٣٩ اثر «مقاله» با موضوع فرهنگ رضوی بوده است.

دبیر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشورافزود: در بخش های ویژه این جشنواره نیز، ٢١٦ اثر در رشته «عکس»، ١٨ اثر «رادیویی و تلویزیونی» و ٢٨٦ «شعر» رضوی به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

فاضلی ادامه داد: ٣٣ مورد از آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور نیز به دلیل عدم رعایت شرایط شرکت در جشنواره به عنوان آثار غیرمرتبط، رد شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان یادآور شد:آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور، روز پنجشنبه ٢١ مردادماه ٩٥ به میزبانی این استانبرگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.