موکب‌های جاده‌ای سال گذشته در چهار نقطه از استان سمنان در مسیر زائران و در راستای خدمات‌رسانی بهتر به آنها ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری سمنان از ایجاد موکب‌های جاده‌ای در راه‌های استان سمنان برای پذیرایی از زائران اربعین خبر داد.ایجاد موکب‌های جاده‌ای در سمنان برای پذیرایی از زائران اربعین

حسن اسلامی‌راد گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای پذیرایی از زائران همایش بین‌المللی اربعین در استان سمنان انجام شده است.

وی تصریح کرد: موکب‌های جاده‌ای سال گذشته در چهار نقطه از استان سمنان در مسیر بازگشت زائران و در راستای خدمات‌رسانی بهتر به آنها ایجاد شد و امسال هم این طرح در برنامه قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت : باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا از هیأت‌ها و تشکل‌های مردمی که در مسیر زائران اربعین قرار دارند و شهرستان‌هایی که در طول مسیر تردد جای گرفته‌اند، به‌خوبی برای خدمات‌رسانی بیشتر به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) بهره‌گیری شود.

اسلامی‌راد افزود: این تشکل‌ها و شهرستان‌ها باید در موکب‌های پیش‌بینی‌شده به مردم خدمات‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به زائران اربعین در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل از آن از کیفیت بهتری برخوردار بود،گفت: با کسب تجربه در این بخش، هر سال فعالیت‌های بهتری ارائه می‌شود.
مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: تعداد زائران اربعین حجم بالایی را تشکیل می‌دهد و نظام اسلامی در تلاش است تا بتواند خدمات خوبی به مردم با ساماندهی این افراد ارائه دهد.

اسلامی‌راد گفت: سال گذشته در مسیر برگشت و حومه مرز نیز خدمات قابل توجهی به زائران اربعین ارائه شد و امسال نیز برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای خواهد بود که در استان سمنان میزبان خوبی برای دلدادگان ثارالله (ع) باشیم.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: موکب ، سمنان ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار