فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگيری سه سارق حرفه ای طلاجات منازل و کشف 150 ميليون ريال طلای مسروقه از زير خاک در مخفيگاه سارقان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: با توجه به شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاجات از داخل منزلش به ارزش 150 میلیون ریال بررسی این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 14 شهر کرمان قرار گرفت.

وی بااشاره به اینکهماموران با بررسی نحوه انجام سرقت ها به سرنخ های دست یافتند كه منجر به شناسائی یك مظنون شد،افزود: این مظنون روز گذشته با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به منظور بازجوئی به كلانتری منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: در جریان بررسی این سرقت ها ماموران با اقدامات اطلاعاتی، دو همدست وی را نیز شناسائی و شب گذسته در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر كردند.

سرهنگ روانبخشتصریح کرد: با تلاش ماموران تجسس کلانتری 14 شهر کرمان، طلاجات مسروقه که در مخفیگاه سارقان در زیر خاک پنهان شده بودند کشف و تحویل مالباخته شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان این که سه سارق دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدندگفت: شهروندان ضمن جدی گرفتن توصیه های پلیسی از نگه داشتن وجه نقد و طلاجات در منزل خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کشف ، طلا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار