رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تمامی دستگاه‌هایی که بودجه‌هایی با عنوان فرهنگی دریافت می‌کنند به این کمیسیون دعوت شده‌اند.

دستگاه‌های فرهنگیحجت‌الاسلام "نصرالله پژمان‌فر" رئیس کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا تاکنون نظارتی بر نهادها، موسسات و سازمان‌هایی که با عنوان فرهنگی بودجه دریافت می‌کنند شده است، گفت: کمیسیون فرهنگی از تمامی دستگاه‌هایی که بودجه‌هایی با عنوان فرهنگی دریافت می‌کنند، برای حضور در مجلس دعوت کرده است.

نماینده مردم مشهد و کلات تصریح کرد: البته غیر از بودجه‌ای که مجلس در اختیار برخی سازمان‌ها و نهادها قرار می‌دهد، وزارت ارشاد نیز پول‌هایی را با عنوان کمک به افراد حقیقی و حقوقی پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: کمک‌های وزارت فرهنگ و ارشاد رقم قابل توجهی است که به چند میلیارد هم می‌رسد به طور مثال وزیر فرهنگ طی نامه‌ای به برخی افراد 50 ، 20 و ... میلیون تومان پول می‌دهد.

پژمان‌فر همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ایا این پول‌ها برای انجام کارهای فرهنگی به اشخاص پرداخت می‌شود نیز خاطرنشان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد بنابر تشخیص خود این پول‌ها را در اختیار دارد افراد قرار می‌دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: البته این امر در گذشته نیز انجام می‌شده و اکنون نیز انجام می‌شود که باید در رابطه با دلایل آن از خود آن‌ها سوال شود.
             
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار