دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سراسر کشور و رقابت 826 هنرآموز در کاشان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت:417 نفر از این تعداد در آزمون عملی و 409 نفر از این تعداد نیز در آزمون کتبی رقابت می کنند.
مصطفی جوادی مقدم،افزود:آزمون عملی ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 31تیرماه و  آزمون کتبی ساعت 9 صبح روز جمعه اول مرداد همزمان با سراسر کشور در مجتمع آموزشی کتابچی کاشان برگزار می شود.
وی افزود:  این آزمون به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان  و با همکاری دفتر توسعه آموزش و کارآفرینی فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اداره آموزش و پرورش کاشان و مراکز مهارت آموزی عروس قلم ، سیاه و سفید،سینما ٧  و مرکز مهارت آموزی راه روشن در رشته های مهارتی گرافیک رایانه، گرافیک سیاه و سفید رنگی، چاپ دستی ، تصویر برداری و مدیریت وبرنامه ریزی امور خانواده برگزار خواهد شد.
به گفته وی،طبق تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالانه طی دو مرحله کتبی و عملی آزمون جامع استاندارهای مهارتی برگزار می‌شود تا پس از کسب نمرات لازم در آزمون گواهینامه مهارت به شرکت کنندگان اعطا ‌شود که این گواهینامه بیانگر صلاحیت مهارتی فرد بر اساس استانداردهای قید شده برای ارائه به آموزش و پرورش جهت دریافت دیپلم است .



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار